Sprzedaż
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Mosina Wypożyczalnia
(14)
Filia Krosinko
(1)
Filia Rogalinek
(1)
Filia Czapury
(1)
Autor
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feigon Jsaiane Chrigui
(1)
Gordon Thomas
(1)
Hendrix Grady
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Jasiński Łukasz
(1)
Kabat Franciszek
(1)
Kerpen Dave
(1)
Koper Dorota
(1)
Książkiewicz Katarzyna
(1)
Lachowicz-Tabaczek Kinga
(1)
LundU00E8n Björn
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier Rene
(1)
Pawłowska Bratumiła
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rusin Barbara
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szafrański Tadeusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tracy Brian
(1)
Urban Wiesław
(1)
Zaiss Carl
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(5691)
Powieść polska
(5575)
Powieść obyczajowa
(3611)
Powieść angielska
(2694)
Literatura dla dzieci najmłodszych
(2197)
Sprzedaż
(-)
Kobieta
(1735)
Polska
(1588)
Opowiadania dla dzieci
(1187)
Literatura polska
(1159)
Lektury szkolne
(1110)
Rodzina
(1078)
Poezja polska
(1044)
Miłość
(876)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(848)
Wojna 1939-1945 r.
(846)
Przyjaźń
(803)
Powieść francuska
(795)
Biografia
(755)
Tajemnica
(740)
Literatura dla dzieci
(732)
Opowiadania polskie
(731)
Zwierzęta
(715)
Powieść niemiecka
(633)
Pisarze polscy
(631)
Relacje międzyludzkie
(628)
Powieść dla pań
(618)
Powieść sensacyjna
(602)
Powieść historyczna
(600)
Pamiętniki polskie
(593)
Biografie zbiorowe
(540)
Dziecko
(534)
Powieść obyczajowo-psychologiczna
(529)
Powieść obyczajowo-sensacyjna
(517)
Wielkopolska
(517)
Kryminał
(514)
Powieść dla młodzieży
(488)
Fantasy
(471)
Romans historyczny
(460)
Śledztwo i dochodzenie
(448)
Zabójstwo
(439)
Thriller
(430)
Literatura
(429)
Historia
(402)
Wiersze dla dzieci
(397)
Dramat polski
(396)
Żydzi
(393)
Powieść kryminalna
(389)
Uczucia
(384)
Romans
(369)
Przepisy kulinarne
(365)
II wojna światowa (1939-1945)
(362)
Powieść rosyjska
(361)
Powieść fantastyczna
(358)
Kultura
(345)
Bajki dla najmłodszych
(344)
Opowiadanie polskie
(341)
Biografie
(336)
Starożytność
(335)
Powieść faktu
(331)
Publicystyka polska
(330)
Język polski
(329)
Thriller kryminalny
(324)
Powieść młodzieżowa
(314)
Magia
(313)
Boże Narodzenie
(311)
Powieść science fiction
(311)
Powieść biograficzna
(310)
Życie codzienne
(309)
Trudne sytuacje życiowe
(307)
Dziewczęta
(306)
Sekrety rodzinne
(303)
Opowiadania o zwierzętach
(299)
Powieść szwedzka
(297)
Sztuka
(296)
Policjanci
(292)
Wierszyki dla najmłodszych
(291)
Powieść obyczajowo-historyczna
(289)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(287)
Opowiadania dla dzieci najmłodszych
(280)
Podróżnictwo
(273)
Małżeństwo
(270)
Powieść grozy
(270)
Rodzeństwo
(269)
Bajki dla dzieci
(267)
Powieść o miłości
(267)
Nastolatki
(262)
Powieść młodzieżowa fantastyczno-realistyczna
(257)
Wychowanie w rodzinie
(253)
Europa
(250)
Malarstwo
(250)
Thriller psychologiczny
(249)
Muzyka
(248)
Poradniki
(240)
Powieść
(240)
Ludzie a zwierzęta
(236)
Dzieci
(234)
Opowiadania dla dzieci obyczajowo-przygodowe
(234)
Analizy literackie
(231)
Filozofia
(230)
Relacja romantyczna
(229)
Gatunek
Horror
(1)
Powieść
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces? Nowoczesny podręcznik - poradnik, uwzględniający nową sytuację związaną z wejściem do Unii i postępującą globalizacją
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcje - i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon (TeleSmart 10 System for Power Selling) pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej. Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku "Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet", pomogą ci: Pokonać "paraliż w zakresie sprzedaży" - i to na dobre! ; Poznać i stosować szybkie "zajawki dźwiękowe", które przykuwają uwagę potencjalnych klientów! ; Zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów! Nawigować wokół przeszkód i "stróży dostępu", aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu! Poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej - sprzedawanie - i wyeliminować żmudne, nie przynoszące zysków czynności! ; Przekształcić frustrację w sukces - i sprzedaż ; Czy jesteś gotów, by stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet - i podbij świat Sprzedaży 2.0!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka psychologa i specjalisty od marketingu przedstawia skuteczną metodę zapewniająca dobry kontakt z klientem. Pokazuje jak prowadzić negocjacje i osiągnąć sukces rynkowy, zachowując partnerskie stosunki, a przy tym jak rozwijać poczucie własnej wartości i sensu wykonywanej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przerażająca, a równocześnie mrocznie zabawna opowieść, w której nawiedzony dom przywołuje sekrety z rodzinnej przeszłości. Kiedy Louise dowiaduje się, że jej rodzice zmarli, boi się wracać do domu. Nie chce zostawiać córki z byłym mężem i lecieć do Charleston. Nie chce mieć do czynienia z domem rodzinnym, wypchanym po brzegi pozostałościami po karierze naukowej ojca i życiowej obsesji matki na punkcie lalek. Nie chce uczyć się żyć bez dwóch osób, które najlepiej znała i najbardziej kochała. Przede wszystkim zaś nie chce mieć do czynienia ze swoim bratem Markiem, który nigdy nie opuścił ich rodzinnego miasta, jest bezrobotny i ma siostrze za złe jej życiowy sukces. Niestety, będzie potrzebowała jego pomocy, aby przygotować dom do sprzedaży, ponieważ wprowadzenie go na rynek będzie wymagało czegoś więcej niż tylko pomalowania ścian i usunięcia wspomnień z całego życia. Niektóre domy nie chcą bowiem zostać sprzedane – ten również ma inne plany… [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. H S [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Rogalinek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Rogalinek Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda? Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Krosinko
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 65 [lok. Krosinko Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ONEPRESS POWER)
Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić? Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: - Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie? - Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy? Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania? - Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt? Pytania można mnożyć... Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania. Uwaga! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia Czapury
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Czapury Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
To książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. W nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać. Wszyscy pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności. Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży. Jak odkryć prawdziwe potrzeby klienta, zrozumieć jego racje, rozwijać skuteczną argumentację, budować trwałą relację, wykorzystywać internet...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
+ płyta CD - 413-000004
Publikacja prezentująca angielsko-polski zbiór praktycznych zwrotów, wykorzystywanych na co dzień w pracy w firmie. Zwroty zostały uporządkowane alfabetycznie w 11 rozdziałach, z których każdy odpowiada tematycznie innemu działowi firmy. Słownictwo koresponduje z konkretnymi sytuacjami charakterystycznymi dla specyfiki poszczególnych działów. Książka ma charakter kompendium terminologii biznesowej i może być traktowana jako niezbędnik każdego pracownika firmy, ale będzie przydatna także dla uczniów i studentów kierunków ekonomicznych, osób przygotowujących się do egzaminów czy lektorów prowadzących kursy językowe. Publikacja zawiera wiele interaktywnych ćwiczeń z przedstawionym słownictwem. Do podręcznika dołączona jest płyta CD, na której znajdują się nagrania zdań, będące zachętą do kreatywnych interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81/ J.a. [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
.-(Sukces w biznesie : biznes sprzedaż) Zawarte w książce wskazówki dotyczą zarówno gry wewnętrznej, jaką jest sprzedaż, czyli jej składnika psychicznego oraz gry zewnętrznej, technik i metod faktycznego dokonywania sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej