Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Mosina Wypożyczalnia
(12)
Autor
Babin Leif
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kim W. Chan
(1)
Lipa Michał
(1)
Maclachlan Colin (1974 - )
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Middleton Anthony (1981 - )
(1)
Ollerton Matthew (1972 - )
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Pytlik Marcin
(1)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(1)
Sawka Henryk (1958- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schreier Jason
(1)
Sinek Simon
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Trzpioła Katarzyna
(1)
Willink Jocko (1971- )
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Łopatka Bartłomiej
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Doradcy personalni
(1)
Dorośli
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Menedżerowie
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Model biznesowy
(2)
Praca
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Babin, Leif
(1)
Biznes
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budżet państwa
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka finansowa sektora publicznego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Job crafting
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Majątek publiczny
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Microsoft Office
(1)
Navy SEALs
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Praca zespołowa
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Rachunkowość budżetowa
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Samokontrola
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Siły specjalnego przeznaczenia
(1)
Special Air Service
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Stres
(1)
Sukces
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Willink, Jocko
(1)
Wojsko
(1)
Współdziałanie
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie (MT Biznes)
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(3)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(799)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(446)
Socjologia i społeczeństwo
(376)
Psychologia
(250)
Edukacja i pedagogika
(232)
Zarządzanie i marketing
(12)
Medycyna i zdrowie
(222)
Kultura i sztuka
(214)
Biologia
(171)
Podróże i turystyka
(152)
Rozwój osobisty
(121)
Literaturoznawstwo
(114)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(114)
Etnologia i antropologia kulturowa
(93)
Kulinaria
(76)
Religia i duchowość
(75)
Kultura fizyczna i sport
(68)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(61)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(60)
Hobby i czas wolny
(56)
Geografia i nauki o Ziemi
(54)
Styl życia, moda i uroda
(47)
Filozofia i etyka
(37)
Językoznawstwo
(37)
Ochrona środowiska
(36)
Nauka i badania
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Fizyka i astronomia
(30)
Inżynieria i technika
(25)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(24)
Dom i ogród
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Rolnictwo i leśnictwo
(19)
Architektura i budownictwo
(17)
Praca, kariera, pieniądze
(17)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Archeologia
(11)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Styl życia, moda, uroda
(5)
Transport i logistyka
(5)
Chemia
(4)
Matematyka
(4)
Etnografia i antropologia
(1)
Film polski od 1944 r. biografie
(1)
Fotografowanie zwierząt
(1)
Fotoreportaż
(1)
Kultura
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Majkowska, Kaja
(1)
Medycyna
(1)
Pamiętniki Zawadzka Magdalena
(1)
Przyroda
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Turystyka i podróżnictwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 09.07.2024)
Książka
W koszyku
Na okładce: Klasyczne artykuły autorów bestsellera Strategia błękitnego oceanu, m.in. "Przywództwo błękitnego oceanu" oraz "Pułapki czerwonego oceanu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasła osobowe autorów na podstawie strony internetowej http://viaf.org.
Jesteśmy śmiali, zwyciężamy Brytyjskich żołnierzy sił specjalnych SAS uważa się za najlepszych z najlepszych. Elitarna jednostka szczyci się niezrównaną reputacją, którą zawdzięcza wszechstronności swoich żołnierzy, potrafiących nie tylko świetnie walczyć, ale także dopasować się do każdej sytuacji i wtopić się w tło jak kameleon. Komandosi hartują się oraz udoskonalają w najbardziej wymagających środowiskach, ale wiele z ich technik można z powodzeniem przenieść do codziennego życia. W Odważni wygrywają znajdziecie opisy sytuacji, z którymi styka się każdy z nas, i propozycje rozwiązań taktycznych zainspirowanych szkoleniami i doświadczeniami bitewnymi SAS. Czterej autorzy: snajper, uczestnik morskich operacji antyterrorystycznych, ekspert od materiałów wybuchowych, uczestnik misji na Bałkanach i Afganistanie – gwiazdy programu SAS. Odważni wygrywają – pokazują, jak umiejętność radzenia sobie z ekstremalnymi wyzwaniami można zastosować w każdym środowisku. Ich porady dotyczące między innymi negocjacji, zarządzania ludźmi, motywacji i wytrwałości zwiększą waszą skuteczność w zarządzeniu zespołem, przy zakupie domu, podczas rozmowy o pracę, pomogą wam też poradzić sobie z odrzuceniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 207-221.
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Polega na dokonywaniu przez nich fizycznych oraz poznawczych zmian w sposobie wykonywania pracy, stosunku do niej lub w relacjach ze współpracownikami. Ta potwierdzona naukowo koncepcja zyskuje popularność wśród psychologów pracy i praktyków HR w krajach zachodnich, USA i Skandynawii. Autorki opisują sposoby na adaptację narzędzi job craftingu do polskiej kultury oraz wdrażanie ich z sukcesem w firmach. W kolejnym wydaniu zaprezentowano m.in.: ? zalecane działania sprzyjające tworzeniu kultury przekształcania pracy w organizacji, ? przewodnik, jak krok po kroku przeprowadzić warsztaty job craftingowe, ? opisy przykładów praktycznego zastosowania narzędzi job crafting w polskich firmach w formie case study, ? sposoby na budowanie relacji w zespołach rozproszonych lub pracujących w trybie pracy hybrydowej, ? rolę wzmacniania zdrowia psychicznego pracowników poprzez profilaktykę wypalenia zawodowego oraz budowanie bezpieczeństwa psychologicznego. Książka przeznaczona jest dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR. Zainteresuje także psychologów pracy i organizacji. Pierwsze wydanie publikacji zostało uznane za najlepszą książkę popularyzatorską w konkursie Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej ?Pozytyw? na najlepszą publikację z zakresu psychologii pozytywnej. ?Poszerzone wydanie książki genialnie wpisuje się w aktualne trendy rynku, uwypuklone przez pandemię: konieczność elastycznego podejścia do pracy, ciągłe jej usprawnianie czy trudność w tworzeniu jednego rozwiązania pasującego wszystkim zatrudnionym. Upodmiotowienie pracowników w kształtowaniu swojej sytuacji zawodowej wydaje się dobrą odpowiedzią na współczesne wyzwania. Autorki zręcznie nawiązują do tej sytuacji i pokazują, jak job crafting może wspomóc organizacje w dzisiejszych czasach?. Dr Marta Roczniewska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 04.06.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od 2022 r. funkcjonują oświadczenia o podpisaniu sprawozdań zamiast podpisów części członków kierownictwa jednostki pod sprawozdaniem. Jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy, wystarczy, aby sprawozdanie podpisała co najmniej jedna osoba wchodząca w skład tego organu. Sprawdź inne zmiany wprowadzone w ostatnim czasie. Pobierz przykładowy harmonogram inwentaryzacji i sprawdź komentarz eksperta do najczęstszych problemów podczas zamknięcia roku. Skorzystaj z gotowej dokumentacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 31.12.2024)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Dichotomy of leadership : balancing the challenges of extreme ownership to lead and win.
Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, jak znaleźć równowagę między przeciwstawnymi siłami ciągnącymi liderów w różnych kierunkach. Skupiają się na niuansach, które musi skutecznie uwzględnić każdy lider. Opanowanie równowagi przywództwa wymaga umiejętności ustalenia, kiedy być liderem, a kiedy naśladowcą; kiedy decydować się na agresywne manewry, a kiedy tylko obserwować rozwój wydarzeń; kiedy się odsunąć i pozwolić zespołowi działać, a kiedy włączyć się do akcji i rozpocząć mikrozarządzanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej