Kowalski Paweł
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(2)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Mosina Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1673)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalski Paweł
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(547)
Kochanowski Jan
(537)
Sienkiewicz Henryk
(486)
Konopnicka Maria
(464)
Shakespeare William
(462)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Twain Mark
(413)
Verne Jules
(391)
Krzyżanowski Julian
(379)
Kraszewski Józef Ignacy
(346)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(342)
May Karol
(328)
Montgomery Lucy Maud
(326)
Mickiewicz Adam
(318)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Prus Bolesław
(283)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Andersen Hans Christian
(273)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
King Stephen
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Orzeszkowa Eliza
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Żeromski Stefan
(253)
Słowacki Juliusz
(247)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Verne Juliusz
(238)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Zarawska Patrycja
(207)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Steel Danielle
(198)
Mark William
(195)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Roberts Nora
(177)
Wilde Oscar
(176)
Калинина Дарья
(175)
Кир Булычев
(171)
Rodziewiczówna Maria
(170)
Christie Agatha
(168)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Александрова Наталья
(163)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Disney Walt
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Chotomska Wanda
(143)
Scott Walter
(143)
Szulc Andrzej
(142)
Fischer Marie Louise
(141)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Ceny (ekonom.)
(1)
Dystrybucja produktów
(1)
Informacja
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Plan marketingowy
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Zarządzanie marketingowe
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Marzysz o podróży życia, po której nic już nie będzie takie samo? Ruszaj w drogę za Jezusem we wspólnocie ludzi zafascynowanych Nim. Myślisz, że się do tego nie nadajesz? To nie dla ciebie? Spróbuj, co ci szkodzi...? Ta książka to pięć dni wytężonej modlitwy, aby tak jak Jezus poznać i pokochać Kościół. Aby iść w ślady Mistrza, czyli dołączyć do Jego wielkiej misji i „ubogim nieść dobrą nowinę, więźniom głosić wolność, a niewidomym przejrzenie, uciśnionych odsyłać wolnymi, obwoływać rok łaski u Pana” (por. Łk 4,18-19).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jesteś profesjonalistą sprzedającym na Allegro? Oferujesz swój produkt lub usługę za pośrednictwem strony internetowej? Wysyłasz oferty sprzedażowe do swoich klientów? Chcesz poprawić jakość Twoich listów sprzedażowych? Zależy Ci na tym, aby Twoje teksty naprawdę sprzedawały? Jeśli tak to trafiłeś pod dobry adres.Zajmuję się copywritingiem (pisaniem tekstów sprzedażowych) od ładnych paru lat. Przyglądając się rynkowi, postanowiłem stworzyć produkt, który będzie w zasięgu ręki niemal każdego. Postanowiłem zrobić coś, co da wiedzę i kompetencję ludziom takim, jak TY. Skoro jesteś tutaj i czytasz ten list sprzedażowy, to znaczy, że choć trochę Cię zainteresowałem. Dlatego pozwól, że powiem Ci dokładnie czym jest poradnik, który stworzyłem.Tytuł książki to „Zjedz Konkurencję”. Jeśli działasz na rynku od kilku lat, to z pewnością często trafiasz na bezpośrednią lub pośrednią konkurencję. Nawet jeśli dopiero chcesz zacząć sprzedawać, to i tak musisz się na to przygotować. Najgorsza możliwa walka, to wojna cenowa. W książce wprost odradzam tego typu działania. Dużo lepiej konkurować jakością obsługi. Jednak, aby móc ją zaoferować musisz zachęcić klienta do zakupu. Tutaj właśnie przydaje się dobra prezentacja swojego produktu lub usługi.Napisałem 10 tekstów sprzedażowych. Prezentują one różnego rodzaju produkty. Każdy z tekstów dokładnie przeanalizowałem. Tak, abyś wiedział co i jak działa, oraz żebyś umiał to wykorzystać w swoim własnym tekście. Zależało mi na tym, aby zrobić wszystko profesjonalnie i tak, żebyś jak najwięcej wyniósł dla siebie. Oprócz analizy tekstów postanowiłem zacząć od bardzo ważnej rzeczy, jaką jest nagłówek. To często od skuteczności nagłówka zależy skuteczność całego tekstu. Z jednej strony stworzyłem rozdział dotyczący tworzenia nagłówków, z drugiej strony przeanalizowałem te nagłówki, które zastosowałem w przykładowych tekstach. Dzięki temu będziesz mógł się doskonale przygotować do tego, aby również tę część swojego tekstu napisać profesjonalnie.Moim celem jest sprawić, że pisanie tekstów sprzedażowych będzie przychodzić Ci z łatwością. Liczę na to, że napiszesz listy, które naprawdę zaczną sprzedawać. Dlatego nagłówek tego tekstu brzmi: „Jak Zjeść Konkurencję i Maksymalizować Zyski?”. Jestem głęboko przekonany, że Twój produkt lub usługa są najwyższej jakości. Wierzę w to, że zapewniasz najlepszą możliwą obsługę. Dlatego możliwe, że jedyną rzeczą, której Ci jeszcze brakuje - jest dobra sprzedaż. Wiem, że podniesiesz swoje umiejętności w tej dziedzinie do bardzo wysokiego poziomu. Jest to w zasięgu Twojej ręki!Książka jest napisana prostym językiem. Nie miałem zamiaru pisać jej dla super-znawców lub robotów. Moim celem było napisać coś, co zrozumie nawet laik. Podzieliłem ją na trzy rozdziały. Pierwszy z nich to rozdział rozpoczynający, gdzie opisuję między innymi jak stosować profesjonalnie nagłówki. Drugi rozdział, to bardzo długi, ale bardzo bardzo ważny rozdział, w którym analizuję 10 ofert napisanych specjalnie na potrzeby tej książki. Wiem, że wielu z czytelników tego poradnika sprzedaje właśnie na Allegro. Dlatego postanowiłem w prosty sposób opisać: jak sformatować aukcję w języku HTML. Tym zajmuje się właśnie trzeci rozdział.Jeśli przekonałem Cię w pełni do tego, aby zainwestować w mój poradnik, to kup go jak najszybciej. Będziesz z niego naprawdę zadowolony.Pozdrawiam!Paweł Kowalski, autorPaweł Kowalski - zajmował się pisaniem tekstów sprzedażowych w firmach szkoleniowych i agencji reklamowej. Jest wielkim fanem skuteczności, czyli stosowania rozwiązań, które działają. Posiada wykształcenie ekonomiczne. Książka "Zjedz Konkurencję" jest jego pierwszą publikacją.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej